maandag 21 juni 2010

Borduurkaartje



Zoals beloofd is hier dan het kaartje wat ik 2 weken geleden heb gemaakt voor mijn beppe (oma) haar verjaardag. Zij mocht 11 juni 79 jaar worden en was ook erg blij met deze kaart. Want dit hadden we een paar weken geleden niet gedacht dat ze deze dag mocht meemaken. Wat is ze ziek geweest, heeft een paar weken in het ziekenhuis gelegen en beter zal ze nooit meer worden maar ze is nog wel steeds in ons midden.

Het patroon komt uit het Hobbyjournaal, volgens mij nr 36. En het borduurgaren komt van Chrissie (nrs's weet ik niet meer) en een Morehead-plaatje welke ook al kant-&-klaar in mijn bakje lag.

Mijn volgende (vaderdag)kaart ligt ook klaar maar deze zal ik een volgende keer posten. Ik ga nu eerst de zoon wakker maken, kunnen we een broodje eten met een flesje melk voor hem en ons aankleden en we zien wel wat de dag ons brengt. Het weer zit in elk geval niet mee. Wat is het koud. Brr... In de woonkamer is het 18 graden.

Een prettige dag en bedankt voor je bezoekje.

groetjes,
Janna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten