dinsdag 10 augustus 2010

theezakjes kaart



Daar was ik weer eens!!! Vorige week was mijn moeder jarig en daar heb ik deze kaart voor gemaakt. Het is een stempel van Morehead waarvan ik het afdrukje van mijn zusje heb gekregen. Roosjes zijn van de action, takjespons van Martha Stewart. Een glitterrandje om de kaart gemaakt met stickles. Binnenin zijn de tekststempels van Marianne Design welke ik gedistressed heb met Distress Ink. Oh, i love that stuff. En de bloemen geponst van Martha Stewart welke ik ook gedistressed heb. Welke kleuren ik gebruikt heb weet ik niet meer. Moet ik toch even in de gaten houden dat ik dat voortaan even noteer. Het afdrukje kleur ik in met potloden, ik weet niet precies hoe ik dat met distress moet doen. Maar zo vind ik het ook mooi.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

groetjes,
Janna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten