woensdag 31 augustus 2011

DWYT 100


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn lief vriendinnetje, die gister jarig was.
Het papier is van Basic Grey en een stempelafdrukje van Magnolia die ik een keer gekocht hebt via MP.

En met deze kaart doe ik mee aan de 100e DWYT.

Dit weekend komt er nog een kaartje van mij die ik voor mijn nichtje heb gemaakt, alleen mijn zusje leest mijn blog ook en ik vind het niet zo leuk als ze de kaart hier al te zien krijgt.

Dan ga ik nu weer verder met waar ik mee bezig was, opruimen en administratie doen. Zoonlief is naar de creche dus heb even de handen vrij.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

groetjes,
Janna

1 opmerking:

  1. Ontzettend leuk geworden, Janna! Bedankt dat je weer mee DWYTterde!
    Zou je via dwytblog@gmail.com je adres willen mailen, dan sturen we je een kaartje nav ons 100ste schets!

    BeantwoordenVerwijderen