zondag 9 oktober 2011

34 jaar getrouwd



Mijn ouders waren afgelopen vrijdag 34 jaar getrouwd. En voor hun heb ik dit kaartje gemaakt. Het was een beetje een last minute projectje, maar ik wist even niet hoe en wat ik wilde maken. En ben er uiteindelijk toch nog wel een lange tijd mee bezig geweest, ondanks dat ik de stempel lang geleden al eens ingekleurd had.

De stempel komt bij de Action weg, tekststempel is van Marianne Design alsmede de hartjes aan de binnenkant. Het papier is volgens mij van K&Company, maar aangezien ik vroeger altijd uit de grote vellen scrappapier het randje met de naam erop afknipte (anders paste het niet in mijn kastje) weet ik het dus niet zeker. Het kan ook Basic Grey zijn. De basis kaart is van een kraftvel.

Op de hartjes aan de buitenkant heb ik Glossy Accents gebruikt, het is alleen niet te zien op de kaart maar gaf een leuk effect.

Dit was het weer voor vandaag, zonet koekjes gebakken met zoonlief, die nu aan het afkoelen zijn. Zometeen broodje eten en dan even naar de bibliotheek toe. Misschien komt er van de week nog een kaartje want de schets van DWYT vind ik ook weer erg leuk.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

groetjes,
Janna

1 opmerking:

  1. Een heel leuk en mooi kaartje! Nog gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen