zondag 12 december 2010

33 Jaar getrouwd



In oktober waren mijn lieve papa & mama 33 jaar getrouwd. Helemaal vergeten om deze kaart te plaatsen. Dus bij deze. Het is een tri-fold shutter kaart. En ik vind hem erg goed gelukt. Zij vonden hem ook erg mooi en heeft heel lang bij hun op het barretje gestaan.

Ik heb de hele maand november al niks geblogd en december is ook al bijna voorbij, dus ik ga deze dagen nog een aantal kaarten/ projecten plaatsen.

En mijn goede voornemen voor volgend jaar is, wat vaker bloggen en elke week minimaal 1 kaart maken. Dit voornemen had ik ook dit jaar, ben aardig ver gekomen maar het is mij niet gelukt. Maar ik moet wel zeggen dat ik dit jaar nog nooit zoveel kaarten heb gemaakt als de jaren daarvoor. Toen maakte ik bijna alleen maar kerstkaarten en daar ben ik dit jaar weer niet echt aan toegekomen. Ik heb dit jaar ook meer projectjes gemaakt ipv standaard kaartjes. Twee daarvan ga ik binnenkort laten zien.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

groetjes,
Janna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten