donderdag 30 december 2010

Stempelafdrukdoosje


De ene laatste dag van het jaar, wat is het snel gegaan.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn zusje die eind november jarig was. Ik had er natuurlijk ook wat afdrukjes ingedaan, die zij nog niet heeft. Mijn stempelafdrukjes bestand is wat groter dan die van haar, dus de keus was nog moeilijk ook :D Ze vond het in elk geval erg leuk/ mooi.

Het voorbeeld heb ik weg bij Mariska. Een hele duidelijke uitleg.

Een magnolia afdrukje die ik een keer via MP heb gekocht, papier weet ik zo niet meer. (het is ook een maandje geleden dat ik de kaart heb gemaakt :)) Komt in elk geval van een papierblokje af, zodat alle papiertjes bij elkaar passen. De binnenkant heb ik door de cuttlebug gehaald met een big dot mal. En de randen met distress inkt bewerkt. De bloemen zijn van Nellie Snellen. Lintje, stempel en een Nestie.

Bedankt voor je bezoekje en tot volgend jaar.

groetjes,
Janna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten