zondag 5 oktober 2014

37 jaar getrouwd

Dinsdag a.s. zijn mijn ouders 37 jaar getrouwd. Voor hun heb ik deze card-in-a-box gemaakt.

Papier is volgens mij van een oude lijn van Bo Bunny. Hartjes pons gebruikt uit rood papier; wit door de cuttlebug met mini dots stencil en hartjes op een stempel gedrukt van Viva Decor, distress inkt Tattered Rose & Spun Sugar gebruikt voor het kadertje die gemaakt is met een Nestabilitie en cijfers van zo'n stickervel.

Ik heb de kaart gistermiddag gegeven toen ze even bij ons aankwamen op weg naar een andere visite. Ze vonden hem prachtig, ook mijn pake die mee was vond hem schitterend. Het was maar goed ook dat ze langs kwamen want officieel kun je ze met de post versturen door hem plat te maken maar dat wilde niet met deze, waarschijnlijk de binnenkant niet helemaal goed gemaakt. Een leermoment voor de volgende keer.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

groetjes
Janna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten