zaterdag 4 oktober 2014

Allerlei

Hierbij weer wat kaartjes die ik de afgelopen maanden heb gemaakt. Het bloggen blijft er wat bij jammer genoeg.

Kaartje voor vaderdag jl.
Lavinia stamps gebruikt en distress inkt in verschillende kleuren blauw.
De letters zijn de scrabble letters van Joy!


Kaartje voor mijn vader die behoorlijk ziek in het ziekenhuis lag september jl. 
Naar een voorbeeld van Pinterest.


Pillowbox gemaakt voor mijn vriendin die 40 werd en een feestje gaf, gemaakt met vlaggetje van Joy!; Happy Birthday van Joy!; poinsetta's van MD; en volgens mij de vogeltjes op tak ook van MD.


Kaartje voor mijn jongste nichtje die in september 4 jaar werd en eindelijk naar school mocht. De kaart is gemaakt met allemaal washi tape; cupcake stempel en een cijfer 4. 



Kaartje voor mijn pake gemaakt die in mei jl 84 jaar werd; over deze kaart ben ik niet helemaal tevreden. Ik zat alleen wat in tijdnood en hij waardeert een geborduurde kaart altijd heel erg. 

Morgen plaats ik weer een kaartje die ik vanochtend heb gemaakt voor mijn ouders die dinsdag a.s. 37 jaar getrouwd zijn. Ik geef hem vanmiddag.

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

groetjes
Janna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten